vrijdag 9 oktober 2009

Starten maar

Eindelijk een blog, het circus kan nu beginnen.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Steamseeker,

    Een circus waar je stoom kunt afblazen. ben benieuwd naar je bevindingen.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Henri ik zie mezelf niet in het rijtje blogs staan, maar ik blijf zolang doortypen tot er stoom uit mijn oren komt en wellicht word ik dan toch wel opgemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toon,

    Het grappige is dat iedereen denkt dat ze iets niet goed gedaan hebben als ze nog niet in het rijtje van de blogs staan. De naakte waarheid is dat wij er dat ouderwets in moeten plakken, net niet meer schaar, papier en een plakpot. Je kunt dus typen tot je uit elkaar ploft, maar het zal je niet helpen. Gelukkig ben ik genadig voor je, kijk maar eens op het lijstje.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OK Henri, dat scheelt weer een paar rookpluimen, ik heb mezelf inderdaad in het lijstje gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Toon, ook toegevoegd aan de blogs, kunnen we jou ook volgen.
    Prima en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom Toon. En succes met het vervolg.
    Moet toch lukken als -oud- systeembeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Joza ik zal er eens wat meer op gaan zetten.
    En Poulus dat geeft me toch weer kracht als ik nog terug denk aan die tijd dat ik als medicijnman uit die allereerste IBM AT in 1985 Wordstar-bestanden toverde. Niemand die kon geloven dat ze dat enige tijd later zelf ook zouden kunnen. Ik zie Hannie Kool nog worstelen met haar superbestand Godshuizen, wat ze meen ik in tweeën heeft moeten hakken, omdat de computer zich daarin verslikte. Dat waren nog eens tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Toon,

    welkom in de wereld der bloggers! Veel plezier met de andere -tig dingen.

    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Steamseeker! Van veel markten thuis zie ik...
    Veel succes en plezier met de dingen. Het begin is er in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb besloten om over te schakelen naar Wordpress, omdat de website van onze Werkgroep Industrieel Erfgoed Zeeland (WIEZ) ook volgens dit blogprogramma is gemaakt. Deze site wordt bijgehouden door collega Hans, maar aangezien ik secretaris ben van de WIEZ zou het wel makkelijk zijn als ik er ook goed mee overweg kan. Vandaar mijn overstap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een legale reden om over te gaan naar Wordpress. Poulus heeft zijn blog zowel in Blogger als in Wordpress gemaakt, hij kan je vast wel helpen met het overzetten, als je daar problemen mee hebt. Geef je nog wel de nieuwe URL door aan ons. Succes.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen